Za koliko igralcev: 1-4
Koliko časa: 30 min
Zahtevnost: 3/5
Svet je šel k vragu. Tudi v tej igri. Za prevlado na mestnem bojišču se borijo štiri tolpe srboritežev. Vsak igralec vodi eno izmed njih – ker pa se borite do bridkega konca, bo zmagovalec lahko le eden.
Vsaka tolpa sestoji iz posebnih enot, ki so vsaj nekoliko drugačne od enot ostalih barabonov, zato se tudi stil igranja lahko nekoliko razlikuje. Enote so prikazane na šestkotnih ploščicah. Igralci vsako potezo povlečejo nekaj svojih ploščic, in jih nato polagajo na igralno ploščo, odvržejo ali prihranijo za kasneje. Prve ploščice, ki jih igralci postavijo, so ploščice vojaških baz. Če nam nasprotniki porušijo bazo, smo izpadli iz igre, zato se to nikakor ne sme zgoditi. Sicer pa imajo enote različne lastnosti; lahko streljajo na daleč ali pa se borijo na blizu, lahko imajo posebne ščite, morda onesposobijo sosednje nasprotnikove enote in podobno, poleg tega pa je na njih tudi označeno, kako hitro so na vrsti, ko pride do boja.
Ravno boj je najzanimivejši trenutek partije Neuroshima Hex-a. Ne zgodi se namreč vsako potezo ali po želji, temveč je boj predstavljen na enakih šestkotnih ploščicah, kot enote; slej ko prej igralci povlečejo ploščico z bojem in jo lahko odigrajo. Ko se to zgodi, bodo vse enote na bojišču streljale v določenem vrstnem redu – glede na njihovo hitrost. Zato se prav lahko zgodi, da bo določena enota bridki konec jemala, še preden bi sploh sama uspela sejati smrt.
Igra ponuja tudi možnost igranja za enega igralca, a je v tem primeru občutno drugačna. Solo igranje je namreč zgolj reševanje bolj ali manj zapletenih pozicijskih zagonetk, ki nam jih igra prikaže na karticah (teh je 55), mi pa jih skušamo rešiti.
Priporočamo: Neuroshima Hex 3.0 je izvrstna taktična in strateška igra za prave entuziaste, obenem pa ni tako silno kompleksna, da se je ne bi mogel naučiti (dobro motiviran) začetnik. V kolikor so vam všeč kompleksne borbe za ozemlje, kot ga poznamo iz igre Root, kanec enostavnejše klasike, kot je denimo Small World ali pa si le želite presedlati iz enostavnejših, abstraktnih biserov, kot je na primer Hokito – dvomimo, da vas bo Neuroshima Hex 3.0 pustila ravnodušne.
Založnik | |
---|---|
Leto | 2013 |
Avtor | Michał Oracz |
Pravila | Angleška |
Jezik | Angleščina |
Število igralcev | |
Čas igranja | 30 min |
Priporočena starost | 13 + |
Zahtevnost | Srednje zahtevne igre |
Opozorilo | Igrača ni primerna za otroke mlajše od 3. let, saj zaradi majhnih delčkov, ki jih lahko zaužijejo, predstavlja nevarnost zadušitve. |
Bodi prvi ocenjevalec “Neuroshima Hex 3.0”
Za objavo komentarja se morate prijaviti.
Oblike plačil
V spletni trgovini TojeTo lahko plačate na sledeče načine:
- po povzetju s plačilom ob dostavi paketa, oziroma ob prevzemu naročila v trgovini
- po predračunu z nakazilom na bančni račun podjetja Igriv d.o.o. (predračun prejmete po oddaji naročila)
- s kreditno kartico preko kartičnega sistema Braintree, ki skrbi za varnost in zasebnost transakcij
- s Paypal računom preko njihovega vmesnika, ki skrbi za varnost in zasebnost transakcij
Dostava
Dostava v Slovenijo znaša 3,90€. V primeru naročila nad 80€ je dostava brezplačna.
Osebni prevzem
Omogočamo tudi brezplačen osebni prevzem v trgovini TojeTo na Gallusovem nabrežju 29 v Ljubljani.
Odpiralni čas trgovine
Pon – Pet 10:00 – 19:30
Sobota 10:00 – 14:00
Nedelje in prazniki Po občutku
- Brezplačna dostava nad 80€
- tojeto@igriv.si
- Tel. 01 425 67 84
- Gallusovo nabrežje 29, 1000 Ljubljana
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.